7.04.2012

Kayra Restoran Haftası - 4


Bu sabah çok yakın bir arkadaşımdan en başta kendim olmak üzere tüm lezzet tutkunlarını heyecanlandıracak bir etkinlik haberi aldım. İşte haber: 4. Kayra Restoran Haftası 12 - 26 Nisan tarihleri arasında eş zamanlı olarak İstanbul, Ankara ve İzmir'de gerçekleştirilecek. 

Kayra Restoran Haftası önceki yıllarda sadece İstanbul'da gerçekleşirken bu sene bir ilke imza atarak Ankara ve İzmir'i de festivale katıyor. İstanbul'da festival merkezleri Bağdat Caddesi, Bebek, Kuruçeşme, Nişantaşı, Meşrutiyet Caddesi ve Kanyon. Ankara'da festival merkezleri Çukurambar, Gaziosmanpaşa ve Filistin Caddesi. İzmir'de festival merkezleri Bostanlı, Alsancak ve Çeşme Marina.

3 büyük şehrin en güzide restoran ve cafelerinin yer aldığı festival merkezlerinde neredeyse bin bir çeşit etkinlik mevcut. Şöyle ki, 
  • Mekanların hazırladığı fiks menüler ve festivale özel fiyatlar
  • Yemek sohbetleri 
  • Mekanlara özel indirimler
  • Partiler
  • Tasarım sofralar uygulaması
  • Tadımlar
  • Sokak sergileri
  • Workshoplar
Festivale pek çok ünlü mekan katılıyor. İstanbul'dan 37, Ankara'dan 11, İzmir'den 19 mekanın yer aldığı festival şimdiden gümbür gümbür geliyorum beni bekleyin diye bize sesleniyor. 

Ben çoooktan etkinlik listesini detaylı inceledim ve şimdiden programımı hazırladım. Bakalım bu etkinliklerden damak ve dimağımızda neler kalacak. 

Not: Festivale katılan mekanlar, fiks menüler ve etkinlik takvimine  buradan ulaşabilirsiniz. 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İlginiz için teşekkür ederim.