20.05.2012

Picante | Asmalımescit


Asmalımescit sokaklarında dolaşırken, kendisinden önce Picante'nin  bu renkli çerçeveleri dikkatimi çekti. Ardından ne tarz yemekler varmış diye baktım ve genellikle Meksika mutfağından oluşan bir menüsü olduğunu fark ettim. Güzel olabilir diyerek, arkadaşımla denemeye karar verdik ve içeri daldık.




Menü geldi ve ne yesem diye incelemeye başladım. Çok aşina olmadığım bu mutfaktan açıklamaları okuyarak sevebileceğim yemekleri seçtim ve sipariş verdim. 


Hep yaptığım gibi yemekleri beklerken boş durmadım ve mekandan bir kaç kare kaydettim. Yaklaşık 8 - 10 masadan oluşan mekan epey küçük ama özellikle renkli çerçeveleriyle beni cezbetti ve ambiyansı hoşuma gitti. Bu arada bilenler bilir gerçi de, biz yine  merak eden olursa diye duyuralım. Picante İstanbul'un yanı sıra, Alaçatı, Bodrum ve Bursa'da da hizmet veriyor.


Atıştırmalık Et Taco sipariş etmiştim ve kendileri teşrif ediyor. Tadını beğendim ancak bunu yemek benim gibi en ufak bir şey yerken bile hafiften döküp saçanlar için zor bir yiyecek. Zaten kıtır bir ısırıyorum etrafa saçılıyor zorlanıyorum haliyle. Onun dışında leziz bir  atıştırmalıktı benim için. Kırmızı et sevmeyenler üzülmesin, tavuklusu da mevcut menüde. 


Meksika usülü tortilla' nın arasına et, tavuk, sebze ya da türevlerinin konulup üzeri chili sos'la tatlandırılarak yapılıyor Enchilada. Ben yine etten vazgeçmeyerek mısır, meksika fasulyesi ve domatesli pilavla servis edilen Etli Enchilada istedim. 


Arkadaşımsa Et Chimichanga siparişi verdi. Öncelikle şunu belirteyim ki Meksika'da ya da Meksika yemekleriyle büyüyüp beslenmediğim için ne kadar özüne uygun ya da değil onun ayrımını bilemiyorum tabi ancak iki tabağı da çok beğendim.Özellikle chimichanga tam benlik yoğurt, et ve hafiften taze soğan... Yalnız bizim mutfağımızda da olması sebebiyle az buçuk domatesli pilavı hepimiz biliriz, sanki domatesli değil de salçalı pilav olmuş gibi geldi bana. 

Açıkçası Picante sonrasında "yahu şurada bir Chimichanga ya da Enchilada olsa da yesem" dediğim olmadı fakat bir menüde görsem aklımdan geçer ve canım ister. Hatta bu yazıyı hazırlarken  gayet canım istedi. 

Fiyatlar nedir derseniz eğer, plakta sunulan hesap fişinin de fotosunu çekmişim. Onu da şöyle buyrun;



Afiyet olsun :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İlginiz için teşekkür ederim.