2.06.2012

Bir Bıdık Bir Cupcake


Sizlere ailemizin en genç lezzetseverini, ağzının tadını bilenini ve hamaratını takdim etmeden önce kısaca geniş ailemden bahsedeyim. Ben tüm çocuklarının, torunlarının, gelinlerinin ve damatlarının gözünde dünyanın en güzel zeytinyağlılarını, yemeklerini ve özellikle nane çorbasını harikulade yapan bir anneannenin torunuyum. Tabi anasına bak kızını al sözü gereğince annem ve teyzelerim de damaklarımızı çatlatır. Bunun yanı sıra dayılarım "denizden babam çıksa yerim" felsefesinde lezzet avcılarıdır. Sevgili babacığım da gençliğinden beri mutfağı sadece kadına ait bir alan olarak görmeyip nefis et ve balık yemekleri yapar. Hal böyle olunca zaman içinde aile bireyleri de yemeğe içmeye düşkün kişilerle evlenince ve genler aktarılınca, haliyle en küçüğümüzden en büyüğümüze herkes bir yeme- içme ve pişirip taşırma merakında.



Bu meraklıların en genci de 4 yaşındaki  Nisa'mız. Kendisi annesiyle birlikte Amy Castle'ın 3 yaşındayken söylediği meşhur cuppycake şarkısını seslendirerek sevimli cupcake'ler yapıyor, hem eğleniyor hem eğlendiriyor.

Henüz bana kendi elleriyle cupcake yapmadı ama şarkısını söyledi. O kadar şirin ki onun elinden yiyeceğim cupcake zamanı gelene kadar kendisini yemeye karar verdim. İtiraf etmek gerekirse benim hunnybunch'ım, cuppycake'im resmen tadından yenmiyor :) 

You're mu honeybunch, sugarplum
Pumpy-umpyumpkin, You're my sweetie pie
You're my cuppycake, gumdrop
Snoogums-boogums, you're the apple of my eye
And I love you so and I want you to know 
That I'll always be right here
And I love to sing sweet songs to you
Because you are so dear 


Öyle şanlıyım ki bıdığım ve biricik annesi teyzoşum bir süre bende misafir ve bana daha önce yaptığı cupcake resmini göstererek benim için cupcake yapma sözü veriyor.

O halde takipte kalın! Hep birlikte görelim bu en genç ve en tatlı cupcake ustasının hünerlerini....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İlginiz için teşekkür ederim.