13.06.2012

Homemade Is Best !!!

Yakın geçmiş zamanda bir gün, internette bir siteden bir siteye bir sayfadan bir sayfaya zıplarken sayfanın birinde donakaldım, birden bütün şaşkınlık ve beğeni sözcüklerini arka arkaya sıraladım. Beni etkileyen sayfada IKEA'nın mutfak gereçlerini ilgi çekici bir şekilde tanıtmak için hazırladığı tarif kitabının sıra dışı kek, pasta ve kurabiye görselleri vardı. Belki siz bu görselleri çoktan görmüş olabilirsiniz çünkü bir kaç yıl önce çıkmışlar ortaya.Ben anca yakalamışım o ayrı. 

IKEA bu! İnsanı nasıl şaşırtacağı hiç belli olmuyor. En ufak bir ürününü bile öyle sunuyor ki etkilenmeyene aşk olsun. Tarif kitabı çıkarıyor ve tarifleri bu işin standardından sıyrılarak anlatıyor.

Kitap, minik kurabiyelerden pastalara kadar 30 farklı İsveç tarifinden oluşuyor ve her aşamadaki yaratıcılık beni benden alıyor.


Görsellerin mantığı şöyle: malzemeler ve sonuç! Aradakiler laf'ı güzaf. 


























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İlginiz için teşekkür ederim.